E m m a -

Why can't I breathe, evil angel?

Min säng kallar på mig... någon höll mig vaken. Varför händer alltid det? Borde stänga av datorn och mobilen vid elva eller nåt haha. Nu ska jag i alla fall stänga av! ;D

Ganska kort skoldag imorgon (idag? haha), tre lektioner. Hoppas dagen blir låååång, vill inte att det ska bli tisdag! Måste deala med våra små fjortis-sms på fysiklektionen haha, jag misstänker att jag är hatad, (: Jag och Katty har i alla fall bestämt oss för att sluta vara påfrestande fjortisar haha! Vi är ju vuxna nu för i helvetteeee jag skäms över mig själv ibland ;) men man är som man är och jag är fortfarande ett BARN inombords! Ett lite udda barn som lyssnar på deathmetal... haha godnatt ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0