E m m a -

Söndag :(

Rise Against var awesome! Såklart. Fast de spelade inte särskilt länge, förbanden var typ halva showen... och de sög. Bara för att jag störde mig så mycket på sångarna. Sångaren i det första bandet trodde han var bäst eller nåt haha, det var lite kul. Han pratade typ om hur han inte tar skit av väktare och polis och bla bla. Den andra var typ filosof? Rise Against spelade bara i en timme kändes det som. Men det var awesome i alla fall!

Förutom att en stor snubbe framför mig stod och hoppade och lyckades landa på min fot ett par gånger. Sedan blev det inte bättre av att någon pruttade... fyfan vad det stank. Men det var värt det? Haha.

Köpte en sån där skit t-shirt med jätteliten halsringning utanför konserten också hehe. Får väl klippa i den om den är för hemsk.

Idag blir det att plugga i alla fall... vilket jag verkligen inte har lust med... Tar en sväng till centrum först så känns det nog bättre (: Här kommer en lista, bara för att jag älskar dem, som en liten fjortis ;)

UTSEENDE

01. Hårfärg och frisyr? Röd/rödbrun just nu, oftast plattat, i etapper och sidbena...?
02. Ögonfärg? brun
03. Mest nöjd med? eh.. inget? haha.
04. Minst nöjd med? wörkagöjwreäieh... ...flipp.
05. Skostorlek? 39
06. Glasögon? nope
07. Har du några piercingar/tatueringar? I wish! Haha

FAVORITER

01. Filmer? Garden State och
02. Låtar? Det ändras typ hela tiden.. just nu är det nog We Butter The Bread With Butter - Schlaf Kindlein Schlaf, Kill Hannah - The Songs That Saved My Life och Rise Against - Life Less Frightening. Kommer säkert ändras om någon vecka. Haha.

Två låtar som alltid har gjort mig glad är Eminem - Mockingbird och Green Day - Boulevard Of Broken Dreams.
03. Årstider? Vår.
04. Mat/dryck? Vegetarisk Sushi eller Canneloni och Iste.
05. Djur? katt
06. Färg? blå
07. Parfym? Min jordgubbsparfym från Yves Rocher.
09. Ämne i skolan? engelska.
10. Sysselsättning? Haha... sysselsättning... rita?

GILLAR DU ATT

01. Ge kramar? HAHA Marie och Katty skulle skratta om de såg den frågan. Jag är inte så kramig av mig men det beror på vem det är.
02. Ge massage? Nej för jag vet inte hur man gör haha. Skulle säkert göra illa folk (: xD
03. Gå promenader i regnet? Jaaaa!!!!


ÖVRIGT


01. Svär du för mycket? nej, inte direkt.
03. Vilken låt lyssnar du på just nu? Rise Against - Architects
04. Vad är bredvid dig just nu? En kudde
05. Saker på skrivbordet? Sitter inte vid skrivbordet men halva mitt rum är nog där uppe.
06. Hur ser ditt skrivbord ut? Ekfaner... hahha... om man kunde se det...
07. Vad var det sista du åt? Crunchy jordgubb & yoghurt :D
08. Vem vill du spendera resten av ditt liv med? Det får vi väl se.. ^^
09. Har du en lavalampa? Nej
10. Hur är vädret just nu? Soligt
11. Vad gjorde du igår kväll? Var på konsert.
12. Vem pratade du sist med på telefon? Katty
13. Vad gör dig glad? Musik, sol, havet, Blidö, vänner... med mera (:
14. Vart skulle du vilja åka? Kenya, Indien eller Australien.
15. Har du pojkvän/flickvän? nej
16. Är du kär? nej
17. Hur tidigt stiger du upp? klockan 6 eller halv 7. 8 vissa dagar.
18. Vem/vilka vet mest om dig? Katty, mamma, Anna och mitt ex..
19. Gillar du att slåss? Nej haha
20. Vad ska du göra ikväll? Plugga... wiiie...
21. Har du utländska föräldrar? Nej men folk verkar inte tro på mig när jag säger det haha!
22. Var har du ont? ingenstans
23. Är du bra på att måla? Tydligen
24. Vem kramade du senast? katty
25. Vad längtar du till? JAPAN<3
26. Vad heter dina husdjur? Tiger och Abella
27. Har du körkort? Nej
28. Favoritgodis? inget, äter inte godis
29. Morgon- eller nattmänniska? natt, absolut inte morgon haha! Förut kunde jag typ hoppa upp ur sängen och vara hur pigg som helst, men nej...
30. Sparare eller Slösare? slösare :S
31. Har du några homosexuella vänner? inte längre
32. Bio eller promenad? beror på
33. Är du kittlig? Stört kittlig..hahha
34. Rädd för insekter? beror på, haha. Skalbaggar är oftast bara söta...
35. Anser du att du är stark? Mina ben är det, men jag har problem att bryta en chokladkaka och öppna flaskor hahaha. Kan inte lyfta en vattentillbringare med min vänsterarm :( dags att gymma?


Är det inte lite roligt att jag måste ha google translate uppe när jag bloggar, för att översätta saker från engelska till svenska? Hahaha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0