E m m a -

TOOTHBRUSHFAIL

Hahahhahaha min tandborste fastnade just i mitt draperi (bestående av snören). När jag hade den i munnen alltså. Blev liiite förvånad där... ehehh.

Vill ha en pocky men har ju borstat tänderna... AAHH! i-lands problem...

Har ett litet förråd med japanska snacks nu c: Var på Sun Ai Bokhandeln (som inte precis bara har böcker) med Katty och köpte massa hehe. Det är ju så awesome! Oishii desu :3

Nu är jag lite för trött för att vara vaken, ingen aning varför eftersom jag vaknade så sent och klockan är inte precis mycket, så jag slänger in två bilder på Oliver Sykes bara för att han är världens snyggaste människa. Here you go, mina icke-existerande läsare ;)


<3 GAAHH.



Är det bara jag eller låter jag som en liten fjortis i mina inlägg? Hahhaha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0