E m m a -

Fullt upp...

Yesssss! Svenskaredovisningen avklarad! Bara projektredovisningen kvar... imorgon... måste förbereda den nu. Sedan fysikprov, historiaprov, ett bokseminarium, en bokredovisning och en Academic Report kvar (: Sedan tal i svenskan och sedan lov? Haha. Skönt... jag kommer vara grymt glad på påsklovet. Allt avklarat utom kursprov i fysik B. Ångest? Ja.


Jag idag. Provade mammas våffel-tång.. haha.. vad heter det egentligen? Jag vet inte... i alla fall så provade jag använda den för volym, och det funkade ju jättebra, hihi. Jag vet, jag är lite sen när det gäller det... Gjorde två slingor av det längsta håret våffligt (haha?) också, jag kunde inte låta bli! Kändes som jag skulle på skoldisko i fyran igen... hahhaha.

Minns att jag våfflade det och sprayade det grönt och tyckte jag såg ut som Avril Lavigne... haha... var väl ungefär 0,1 % lik eller så.
Dagens låt:

Kill Hannah - The Songs That Saved My Life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0