E m m a -

Skolan är kuuul

......inte.

Har tre saker att göra idag! Skoj..... kom just hem från biblioteket, har gjort ungefär hälften. Jag är på jättebra humör idag dock så det gör inte så mycket att det är jobbigt (: Det är ju vårdagjämning! Det märks också, jag tänkte innan jag fick reda på att det var det att "den här gången snöade det för sista gången" och det gjorde det förhoppningsvis också... snäääälllaaa? Jag orkar inte mer haha, jag vill se färgen grön igen!

..bara för att jag skrev så, såg jag våran gröna vattenkanna när jag tittade upp från skärmen. DET VAR JU INTE SÅ JAG MENADE :'c

Vid 6-tiden ska vi i alla fall iväg till elgiganten och köpa en födelsedagspresent till pappa som fyller år på torsdag, sedan blir det middag på McDonalds (inte min favorit, men det funkar).

Buhbye



- Tror jag skrämde iväg en kille när han fick reda på min musiksmak... är inte det lite roligt? Hahhaa. Metal? ADJÖ.




-
Blev just klar med svenskapresentationen. Är på sjukt bra humör!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0