E m m a -

Schlaf Kindlein Schlaf

Godmorgon!
Har just stigit upp och sitter här med en skål flingor. Ska strax börja måla på min tavla, den ska ju vara klar imorgon... jag är alltid så sent ute med allt haha! Fast det är bara några detaljer kver i och för sig.

Idag har jag bara två lektioner, dock har jag ångest inför att träffa en viss person på fysiken, haha... Har svenskaredovnisning också. Fast det tycker jag nästan bara ska bli kul (:

Sedan blir det förberedelse inför projektredovisningen imorgon och inget uppsatsskrivande för jag skrev min essay igår smart som jag är, hihi.

Bjuder på en låt, som kanske inte så många gillar, men jag älskar den (:

We Butter The Bread With Butter - Schlaf Kindlein Schlaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0