E m m a -

Rise Against idag!

Kom ganska nyss hem, har precis hoppat ur duschen. Kände mig så otroligt äcklig. Extremt dålig hårdag, ansiktet kändes helt blä... haha! Man vill ju inte se ut som en golvmopp när man står där och viftar på armarna i Annexet, eller?

Nu sitter jag i alla fall och äter några japanska snacks jag inte vet vad de heter, för det är ett kanji tecken mitt bland hiraganan.. :/ inte okej. Haha jag vill veta... Ska snart titta på det nya avsnittet av Bones (:

Sedan får jag skriva lite på projektredovisningen, göra mig i ordning och åka iväg mot gullmarsplan. Vi hörs!


Vill gå på West Coast Riot i sommar!! Hoppas jag kan hitta någon att dra med mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0