E m m a -

Lista igen

Har inte orkar skriva på ett tag, har varit fullt upp med skolan. Det är det nu också så jag tänker inte skriva så ofta, eftersom ingenting händer när allt jag gör är att plugga ändå...

1. Tre ord varför du sist spydde? jag hade magsjuka (... när jag var typ 6 år)
2. Vad gjorde du 08:00 imorse? stod och betalade för min "frukost" i cafeterian i skolan (fick bråttom imorse)
3. Vad gjorde du för 30 min sen? satt vid datorn och skrev
4. Vad hände dig 1999? Jag minns att jag satt vid mitt skrivbord i radhuset och skrev att det var 1999 i min lilla pysselbok... haha! Jag var 7 år...
5. Vem fick dig att skratta senast? niklas
6. Vilken färg är din tandborste? rosa och vit.
7. Vad köpte du sist? en glass
8. Vilken färg har du på din tröja? rosa
9. Var förvarar du dina pengar? på mitt bankkonto
10. Hur var vädret igår? awesome, men jag kunde inte gå ut för jag var tvungen att plugga...
11. Vad ser du fram emot? sommar!!! Och Japan såklart (:
12. Snarkar du? nej, det verkar inte så.
13. Vad är 15? två siffor.
14. Vilken skostorlek har du? 39
15. Vill du klippa dig? Ja, mina etapper börjar bli för långa :(
16. Är du över 25? haha nej
17. Pratar du mycket? beror på vem jag är med, ibland lite för mycket...
18. Kollar du på O.C? om det går på tv och jag inte orkar stänga av.
22. Är du en typiskt svartsjuk person? ja det måste jag nog säga att jag är haha! Fast jag tvivlar på att någon vet det utom mitt ex.
23. Vad har du för mobil? sony ericsson T707
24. Vem ringde dig senast? Tele 2... jippiie...
25. Biter du på naglarna? nej
26. Har du lockigt hår? nej, men typ vågigt... dock plattar jag varje dag.
27. Vilken konsert ska du på härnäst? Vet inte, det blir nog A Skylit Drive (med I Set My Friends On Fire som förband!!!). De ska nämligen köra på europaturné utan att komma till Sverige. BAJSA PÅ ER! Så det blir väl att åka till London eller någonting om någon hänger på (: De flesta ska dock till universitet i höst... vi får se hur det blir.
28. Någon bra person i ditt liv just nu? många (:
29. Hur många gånger har du svurit idag? typ en gång?
30. Vilket ord säger du ofta? "liksom" (som en liten fjortis hahhaa... oh herregud jag måste sluta -.-) och "typ".
31. Ska du till skolan/jobbet imorgon? Jaa
32. Vem sa du ”jag älskar dig” till sist? mitt ex, när vi fortfarande var tillsammans.
33. Vad borde du göra nu? Läsa min bok, haha.
34. Har du något smeknamn? Em, Ems, Emmi eller Strawberry.
35. Sover du mycket? Nä inte direkt. Brukade sova 3-4 timmar per natt förut, men jag har skärpt till mig.
36. Vilken är den bästa filmen du sett under loppet av 2 veckor? Ooh... No Strings Attatched. Bara för att Natalie Portman är med i den, haha.
37. När var du sist ute? vid fyra idag
38. Har du gråtit idag? ja, filmen jag såg tidigare var sorglig :(
39. Är du en glad person? Lite för hyper-glad ibland.
40. Har du roligt nu? nej det skulle jag inte vilja påstå -.-
41. Vad äter du helst? kokosglass.
42. Vem var du med sist? ... min familj? Eller de i skolan?
43. Pratar du i sömnen? jaa tydligen...
44. Vem kramade du sist? ingen aning.
45. Nämn den bästa personen? har ingen favorit just nu, haha.
46. Tycker du om någon just nu? Ehm ja, en hel hög personer? Hahaha. Men om det var menat som tycker om tycker om, så kanske, lite, ja.
48. Hur ofta borstar du tänderna? två gånger om dagen?
49. Är du egoist? nej
50. Gillar du att bada? ja
51. Skrattar du åt allt? ja det gör jag nog faktiskt, haha.
52. Vem får dig alltid att skratta? Katty, Marie, Rasmus och Niklas tenderar att få mig att skratta en hel del...
53. Gråter du när du tittar på filmer? Jaa
54. När grät du senast? några timmar sedan när jag såg på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0