E m m a -

It's OVER

PROJEKTET ÄR ÄNTLIGEN ÖVER!! Förutom projektrapporten som ska in den 29:e April, men den räknas inte säger vi.
Det känns så overkligt! Nyss var det långt bort. "Tänk, nästa år är det vi som går trean och har projektarbete... sedan är det över", så tänkte den 17:årig jag.. och nu är det förbi, haha! Det känns så konstigt, det var liksom som en av grejerna som stod emellan mig och studenten, och nu finns ingenting? Snart är det bara två månader kvar i skolan, sedan är jag fri.

Har fortfarande två böcker att läsa till nästa vecka och två prov att plugga till, men det gör mig inte på sämre humör! Att det börjar bli vår gör liksom dagen ungefär sjuttioelva gånger bättre också. Sedan kom jag hem halv 6. Stannade lite efter redovisningen och plockade undan, sedan dröjde jag kvar med Katty och Niklas bara för att vi var extremt sega när vid skåpen. Firade med att titta på en film när jag kom hem. Tog en dusch och var allmänt slö, men nu måste jag läsa som en galning. Godnatt! (:

Dagens låt, bara för att jag har haft den på hjärnan hela dagen.

Adept - The Ballad Of Planet Earth


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0