E m m a -

Ingen lyckodag precis..

Ajjjjjjjjjjjjjj. Jag ramlade ner för en brant backe igår så nu är det fullt med små sår på mina knän och jag har ett sår på min armbåge. Förövrigt gör min armbåge väldigt ont, har gjort det sedan igår och jag förstår inte varför eftersom det bara är ett sår? Visserligen är det precis där man böjer armbågen, men det gör inte ont i såret, det är liksom i själva armbågen... haha. Aja.. jag får stå ut.

Till råga på det har jag tappat bort min skåpnyckel tror jag.. får hitta ett nytt lås, vi har en del hemma, och be dem i knipsa av mitt i skolan, haha... Man skulle väl kunna säga att gårdagen inte var min bästa dag någonsin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0