E m m a -

Då var det dags igen då

Dags att börja blogga igen? Jag känner hela tiden för att blogga om någonting men sedan så fort jag loggar in på blogg.se så försinner liksom den lusten... haha. Nu är den i alla fall kvar! ;) Nu läser väl ingen min blogg längre ändå. Men... det gör inte så mycket, hihi. Sitter ju rätt ofta framför datorn och har ingenting att göra och då kan det väl vara kul att slänga upp ett litet blogginlägg...

Nu borde jag dock skriva min den av svenska språksociologi presentationen :( Hm... undrar varför Emma bloggar nu? Kan det vara för att hon egentligen borde göra någonting annat? Är det inte alltid just då jag bloggar... eheh...

I alla fall. Jag lät tydligen lite deprimerad här på bloggen förut... Det var jag kanske i och för sig, men jag är botad! Hihi. Var faktiskt botad för länge sedan, men som sagt har det liksom inte hamnat något inlägg här. MEN NU SÅ! Haha. Tog bort det förra inlägget, för att jag insåg hur idiotiskt det var. Han betydde väl ändå inte mer för mig än världen?? Jag tänkte ju välja Japan före honom... ibland vet jag inte riktigt hur jag tänker. The heat of the moment, antar jag!

Langar en bild på Rise Against bara för att de är BÄST (inte riktigt, men ändå!) och för att jag och Katty ska se dem på Annexet på lördag! :D <3



Hm... vill ändra designen här... uscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0