E m m a -

1/1-11

Idag har jag bara varit allmänt död. Inte bokstavligen, alltså. Men tja, ungefär. Dagen gick stört fort för vi vaknade, tittade på film och sedan var klockan nästan 6 på kvällen? Så kan det vara ibland..

Har köpt biljetter till Bring Me The Horizon i Fryshuset den 27:e Januari och Rise Against på Annexet den 19:e Mars! Made my day. Hihi.

Tänkte köra på en sån där fjortis-stämplad dagens-lista, bara för att göra det här inlägget en gnutta mer intressant, och för att jag råkar vara uttråkad för tillfället.


Dagens låt:
Crucify Me - Bring Me The Horizon
Dagens dusch: Snart, haha.
Dagens frisyr: Utsläppt.
Dagens smink: Inget. Herregud. Det här är verkligen ett fjortis-test. Men det är okej ibland... väl? Q.Q
Dagens händelse: ingenting..
Dagens planer: i åratal har jag undrat varför den här frågan finns i en lista man uppenbarligen ska fylla i när dagen i stort sett är slut...
Dagens vill ha: fler t-shirtar.
Dagens saknad: Kevin.
Dagens drog: musik. som vanligt?
Dagens tråkigaste: mitt humör.
Dagens finaste: vet inte..
Dagens måste: den här frågan tycker jag inte heller riktigt hör hemma i listan..
Dagens dricka: mjölk, cider och juice typ? Nej, inte blandat.. Usch.
Dagens köp: ingenting
Dagens mat: kladdkaka och spenatpaj. Slarvade lite med maten idag..
Dagens sjuka: inget
Dagens kärlek: samma som alltid? ♥
Dagens mående: skit. typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0