E m m a -

Regnbågar och mongobilder

Hade moodswings idag höhö :'( Kände mig skit innan fysiken, sen ritade jag och Marie regnbågar och tog mongobilder med camwow, så då gick humöret upp igen. Sen när jag kom hem blev det skit igen :c får se om det blir bättre imorgon...

Tror jag skulle få smisk om jag la upp en av Maries bilder, hehehihihoho.... @.@ så jag skippar det.

Godnatt bloggen! Det där låter så töntigt, men nu skriver jag så ändå. Bara för att jag är en tönt.

Nu känner jag mig hemsk för att jag använder ordet mongo, men det är ju liksom inget illa menat ://

Är beroende av den här låten just nu:

A Day To Remember - It's Complicated

Kommentarer
Postat av: Julle

Hej, allt bra? :)

2011-04-13 @ 08:22:41
URL: http://jjulleeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0