E m m a -

Jag har hittat min tvilling



Hehehe. Jag och Marie lekte med camwow igen.... lite för många bilder blev det.

Just nu sitter jag och lyssnar på A Day To Remember och försöker samla ork till att skriva min Academic Report... hur många gånger har jag sagt att jag ska skriva den? Nu är det deadline imorgon, hahah. Duktigt Emma.

Ska packa ikväll också, hihi. För imorgon drar vi iväg till Åre! <3 Sedan klockan 9 har Felix informerat mig om att det går en bra film, så jag ska väl se på den också. American History X heter den. Kanske inte min typ av film, men det är ett tidsfördriv, hehe.

(;

Kommentarer
Postat av: F R I D A

Härligt :D

JAg ska vara med min pojkvän :D

2011-04-14 @ 18:35:20
URL: http://fridamarianorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0