E m m a -

Förgiftad katt?



Abella har lämnat lite presenter i form av spyor på olika ställen i huset. Hon har förmodligen blivit förgiftad av hortensian vi har ute på altanen. Tydligen kan katter få njurproblem då? Vet inte vilka växter det gäller, hortensior är inte en av de allra giftigaste... men jag hoppas att hon är okej :/ Det ser ut som hon håller på att kvävas ibland. Usch. Vi får kontakta våran veterinär...

Just nu sitter jag hur som helst och tittar på Pretty Little Liars (lite skruvad serie) och tittar då och då på Abella som ligger och sover. Mamma frågade om hon verkar svag eller så, och hon är sådär så att man kan lyfta upp henne och lägga henne var som helst utan att hon bryr sig, fast hon är så ibland, hehe, så jag vet inte... lite orolig är jag nu, men det var tur att det inte var en julstjärna iaf, en av de giftigaste. :l



Kommentarer
Postat av: Becca

Vill du tävla om ett par valfria converse?? :D

klicka dej då in på denna länken.. http://myranstankar.blogg.se/2011/april/tavla-om-converse-eller-rayban-brillor.html#comment

och följ tävlings reglerna!!



förlåt om du inte gillar reklam men vem vill inte ha chansen att vinna ett par converse lixom?? ;)

2011-04-27 @ 20:35:20
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0