E m m a -

En mindre het Ke$ha

Hihi, Ke$ha som ung. Lite roligt tyckte jag. Och nej, jag gillar absolut inte henne. Vilket gjorde detta extra roligt.

Snygging där ;) hahaha.

Kom just hem från skolan utan väska. Det kändes otroligt härligt hahaha... tills jag kom på att min tuperingsborste ligger i väskan... :'( Har väl någon annan mindre bra borste. Heh.

Jag och Katarina håller på och planerar en kryssning nu, så vi hoppas på att få med oss två personer till så vi blir 4. Inte lika kul att åka 2 pers liksom. De flesta ska plugga verkar det som.. :'/ Hoppas vi får ihop en liten grupp. ^^

Meeen nu ska jag titta på det nya avsnittet av How I Met Your Mother och sen kanske en film..... :3 Åh slappdag, äntligen är du här.

Ska vara gul i skolan imorgon. Amnestygruppen har satt upp lappar all over school där det står "Klä dig gult den 14/4" då kan man väl liksom inte dissa dem? :/ Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0