E m m a -

dag 9 – en låt jag kan dansa till

Hehehe, den här låten är lite skum, men alldeles underbar enligt mig. Den gör mig glad in almost any situation och får mig typ att dansa spazzdances om jag blir lite för hyperaktiv... vilket inte händer sällan.


Unicorn Kid - Wee Monsters


Har precis skapat ett eget spotify pemium konto så att jag slipper kriga med min bror och mamma, haha. Det blir alltid krig.
Jag: *lyssnar på musik*
Bror: *sätter på så att mitt stängs av*
Jag: *sätter på igen*
Bror: *sätter på igen*
KLICK KLICK KLICK KLICK.............. osv osv.

It gets old. Hahaha.

Ska i alla fall göra mig i ordning snart och sticka iväg till skolan, gul och amnesty-ish. (:

Kommentarer
Postat av: F R I D A

tackar :D

Längtar du till helgen?:D

2011-04-14 @ 17:37:24
URL: http://fridamarianorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0