E m m a -

dag 8 – en låt jag kan hela texten till

Sitter på engelskan igen, hihi. Höll nyhets-presenation nyss... usch. Jag har "råkat" missa mina tre senaste tillfällen så nu blev läraren äntligen nöjd.

Idag ska jag på någon hjälp-grej om anmälan till universitet. Ska anmäla mig idag tror jag. Det blir en kurs i geovetenskap, sedan i januari åker jag iväg till Japan (': <3 2012 blir hoppas jag komma in på ett geovetenskapprogram på Umeå... innan "världen går under"... hehe... tänk om jag inte kommer in... meh, inte tänka så nu Emma! :O

Nu ska jag vara seriös och skriva min Academic Report.

Dagens låt, en jag kan helt utantill... bland många, haha.

Paramore - When It Rains

Kommentarer
Postat av: julle

sv:

det är bra här med :)

2011-04-13 @ 11:32:13
URL: http://jjulleeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0