E m m a -

dag 11 – en låt av mitt favoritband

A Skylit Drive - Prelude To A Dream


Idag åkte jag och mamma in till stan för att titta på studentklänning och jag hittade faktiskt en! Hittade skor också, jättesöta blommiga tygskor. Hittade även en blå&röd prickig klänning från Fröken Söt, en tygpåse med kakmonstret på, ett par batik leggings och ett färgsprakande linne.... hehehhe...

Det är så underbart väder idag! Har suttit ute i solen och försökt äta godiset i mitt påskägg men det är så otroligt mycket och jag fick nog efter typ tre chokladbitar. Det räcker nog i några dagar... ehe. Tycker det är lite skumt att jag inte vräkte i mig det dock, eftersom jag bara har ätit en toast på hela dagen...

GLAD PÅSK! :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0