E m m a -

dag 10 – en låt som får mig att somna

Jag kom på att jag vill fortsätta med låtlistan. Idag är det alltså en låt som får mig att somna som gäller. Den här låten får mig att somna för att jag lyssnade på den nästan hela natten när jag försökte somna på flyget hem ifrån japan. Jag hade mycket att tänka på då, och det var inte precis den bästa tiden någonsin för mig, men jag lyckades faktiskt glömma allt för en liten stund tack vare den här låten. Som min familj trodde var "smurfhits"... jättekul.

Och jag hade gjort en spellista med låtar på japanska för att det passade till resan, så det är därför det inte direkt är den sorts musik jag brukar lyssna på.

Fast nu får den mig bara att tänka på all skit som hände just då så jag orkar inte riktigt lyssna på den. :/

Miku Hatsune - Last Nigh, Good Night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0