E m m a -

Ojdå, hehe

Jag glömde skriva igår kväll... well well, jag skriver nu då. Vi hade fysikprov i måndags (G-delen) och det gick bra, förutom en konstig uppgift... och idag kommer VG-MVG delen. Det var så konstigt för läraren sa att vi inte skulle ha prov, utan bara läxförhör på lektionstid som man inte kunde få mer än VG på, men helt plötsligt var det prov och fullt lika seriöst som alla andra prov... skumt.

Blir skönt efter idag, då har jag inget prov förrän vecka 15.

På fredag blir det imvu lan, herregud vad vi är nördar Katty, hahaha....

Men nu ska jag plugga det sista på fysiken. Blir tre lektioner idag, bara matte, spaska och fysik. Hörs! :o)


Kommentarer
Postat av: katty

hahaha nördar ftw! <33 ^-^ vi ska äga sönder baka och demon! mwahah D:

2010-03-17 @ 22:25:41
URL: http://kty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0