E m m a -

Nördfredag

Godmorgon!
Just nu sitter jag i fotosalen. Nu sa de i högtalarna att vi ska skänka en tanke åt den blåfenade tonfisken och dess japanska fiskare... hm... vi ska inte äta sushi i helgen heller säger de. Jahopp... Undrar varför...

 


Hur som helst, idag ska ju Katarina (och kanske Emma? Haha, vi vet inte riktigt än) "sova över" hos mig (vi ska ju inte precis sova). Haha det blir imvu lan... ja, vi är nördar :B <--- jättefin nördsmile.

 

På lördagen kommer våra kusiner över på fika och då lär jag ju vara en zombie. Kanske borde de varnas.... nej, haha. På söndagen ska jag väl vara med Sofia tror jag, om det fortfarande gäller. Det antar jag.

 

Hehe. Kanske blir lite uppdateringar i natt. :o)

Kommentarer
Postat av: anna

hehehe det är en väska though XD

2010-03-19 @ 14:08:51
URL: http://froedis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0