E m m a -

Friday

Hejhej!
Just nu sitter jag här i fotosalen och väntar på att lektionen ska börja så vi kan diskutera bilderna vi tog som läxa. Den här gången var det lång/kort slutartid vi hade, haha, min bild blev ju inte sådär jättebra. Gillar inte den dåliga skärpan... men men. Perfektion är ointressant, ellerhur? ;)

 

Idag är har twilightklubben övernattning... men jag ska bara vara där på kvällen, gå hem vid nio-elva tiden. Och just det! Det har öppnat en juice bar i sollentuna centrum, tihi. Ska köpa Coco nånting... glömt vad den hette.... en smoothie är det i alla fall. Det blir det och en sub från subway som middag för mig idag, hehe.

 

Men nu börjar det snart, så vi hörs nångång då jag orkar skriva.... uj vad dålig jag är på att blogga just nu.

 

PS. Biljetterna till Muse på Zinkensdamm IP den 21:a Juli är nu bokade, hihi. Köpte åt mig, Fanny och Katarina. Ska bli så kul att se dem live igen!

Kommentarer
Postat av: M I K A E L A

åh, hade också velat se muse igen ;) men ska på hultsfred antagligen, har inte råd med allt ^^

2010-03-28 @ 01:18:37
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0