E m m a -

Torsdag

ÅÅÅH jag skrev just ett långt inlägg som försvann!!! ...godmorgon förresten, hehe.
Igår vid fyra åkte jag ju till Helenelunds station för att Möta Sofia, sedan gick vi till Kista centrum och shoppade lite. Jag hittade en liten väska med rosett och ett linne på Monki. Det är inte ofta man hittar en affär med rea på snygga saker här runt Sollentuna...

 

När jag kom hem kom pappa med två amerikanare från hans jobb som åt middag här. Så det blev ganska sent (för att vara en vardag för mig då, haha). Gick och lade mig vid tjugo över elva, men det är väl ungefär då jag brukar sluta läsa på kvällarna ändå, haha. Särskilt trött var jag ju inte... Men nu ska jag äta upp min frukost :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0