E m m a -

Tal och Fysikprov

Jag har ingen bild att ladda upp på den här datorn och mina fingrar fryser till is (öppet fönster) so I'll make this quick. Hehe.

Höll tal i engelskan idag. Hade inte fått det skickat till mig innan så jag visste inte vad jag skulle säga. Kunde alltså inte precis öva. Men det gick bra, några skratt klämde man ur "publiken" ändå. Var ju inte ensam heller, Ivon var ju med. Michaela var hos doktorn, så jag och Ivon höll talet ensamma, haha. Men sedan fick Michaela hålla resten av talet ensam... :S Stackarn.

Sedan hade vi ju fysikprov efter skolan. Det gick jättebra faktiskt! Hoppade bara över en fråga, men jag gjorde den sista. Om jag hade alla rätt på de jag svarade på, så får jag Mvg tror jag, om jag inte räknade fel... hm... Menmen! :) Tycker det är lite konstigt att man bara får ha två fel för att få Mvg...

NU SKA JAG VÄRMA MINA STACKARS FINGRAR! Godnatt!


Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: haha ja det kan man verkligen undra!

2010-01-20 @ 21:47:14
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0