E m m a -

Stolthet och Fördom

Åh, jag fullständigt älskar Stolthet & Fördom! Fast jag tycker nog bäst om serien från 90-talet. Men den nyare filmen är också bäst! Boken också... mihi! Emma gillar.

 

Och den går på teve (3:an) ikväll klockan nio! Ska absolut se. Den nyare filmen alltså. :)

 

Var i stinsen idag och tittade på skidbyxor. Kom på att jag måste ha träningskläder. För jag har inga. De är för små eller för fula, eheh... Sedan har jag inte ens en sport-bh! Det måste man väl ha? Hur har jag klarat mig innan? Hmm... haha! Men nu ska jag tjata på mamma att hon ska komma hit så att vi kan fortsätta titta på One Tree Hill! Hörs! ;)
Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Beräkningarna på bildningsentalpin ... 4,2 J per g för att värma en grad och en massa sånt

2010-01-05 @ 21:09:01
URL: http://music4liife.blogg.se/
Postat av: M I K A E L A

vill också se den, men det bli inte av idag. en annan gång helt enkelt ;)

2010-01-05 @ 22:18:46
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0