E m m a -

Stolthet och Fördom och Zombier

Bilder lånade från gestuz och omgjorda till collage av mig. Älskar deras bilder!

 

Nu är jag färdig med fysikplugget har jag bestämt. Jag har gjort övningsprovet och det gick bra, sedan gjorde jag uppgifter på krafter... vänta... vem bryr sig? Egentligen? Bara jag. Okej, jag håller det där utanför bloggen, haha!

 

Hur som helst, fysikprovet ska gå väldigt bra säger vi. Efter provet ska jag köpa schampo, yay... inte. Det får bli citruschampo, äntligen ska jag köpa någonting som luktar någonting speciellt (frukt typ). Det enda schampo med fruktdoft som jag kunde hitta var Head n Shoulders Citrus Fresh. Hm... det är i och för sig ett mjällschampo, vilket jag inte behöver, men det spelar ju ingen roll. Det skadar ju inte att använda det om man inte har mjäll precis ;)

 

Men nu ska jag hitta en bok i biblioteket (bokhyllan i mitt rum, haha).... eller i arbetsrummet. Det är ju helt sjukt så många böcker vi har där inne! Tre av fyra väggar där inne är täckta av hyllor som i sin tur är fulla av böcker. Och då menar jag verkligen fulla.

 

Och oj oj oj, jag har ett boktips att dela med mig av! Mamma kom ju hem med en bok igår, en bok som jag skrivit om här i bloggen, som jag älskar. Det är min favoritbok näst efter Twilightserien. Haha, ja, det är ju så klart Stolthet och Fördom eftersom jag skrev om det igårkväll. Som jag skrev då, så är boken jag vill tipsa om Stolthet och Fördom och Zombier. Den är grymt bra! Sjukt rolig, hahah! Om man tycker om orginalet så kommer man (nästan) garanterat tycka om den här. Om man inte ogillar zomibier och sådant förstås. Det är så kul att läsa hur de har tolkat karaktärerna på sitt sätt, utifrån en "zombiedödar-synvinkel". Jätteroligt! Glömde dock boken i skåpet i skolan, det är därför jag måste hitta en bok att läsa här hemma också. Zombier är inte helkul att läsa om innan man ska släcka lampan och krypa ner under täcket.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: hihi okej:)



verkligen fina bilder!

2010-01-19 @ 22:54:33
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0