E m m a -

Söndag

Hejhej!
Idag har jag varit i stinsen och köpt en väckarklocka. Det är klockradio, CD-spelare och vanlig alarmklocka. Perfekt är den! Alarmet är jätteirriterande, haha, hela familjen kommer vakna! ;P Perfekt. Då måste jag ju vakna av det.

 

Köpte akvarellpennor också, för vi hittade ju en målarbok med otroligt fina mönster (som egentligen är för barn, men det är väldigt vackra mönster) av William Morris. Jag har färglagt (stavning?) två av dem, det andra blev bra, det första blev jag inte så nöjd med. Känner mig som ett litet barn som färglägger i målarböcker, hehe!

 

Just nu sitter jag och mamma i soffan och tittar på Brideshead Revisited. Ganska tråkig serie... men inte så dålig. Mamma envisas med att hyra alla skivor från LoveFilm så hon kan se alla avsnitt. Jag kommer förmodligen också att titta, haha! Nu ska jag fortsätta titta. Hoppas pappa kommer snart med pizzan, jag är hungrig...
Godnatt!

 

Imorgon börjar skolan igen. Stress över naturkunskapen. Klimatrollspel. Bah. :)

Kommentarer
Postat av: elise veronica hansson

vilken fin bild <3

2010-01-15 @ 11:56:45
URL: http://copycuddle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0