E m m a -

Söndag

Heej!

 

Idag har jag varit i centrum och köpt en kakmascara (det är typ bästa alternativet om man bara vill ha lite mascara. Blir jättejättebra) och ett jätteljust puder. Jag är så blek så jag märkte att mitt puder är för mörkt för mig, haha... nu köpte jag värsta "asiatfärg". Inte för att låta fördomsfull eller nåt, men deras hudton brukar ju vara lite blekt gul? (otroligt svag ton av gult) Aa, det är min med >_<

 

Hittade ett jäättegulligt miniparaply (fast det var vanlig storlek när man fällde ut) som var svart med hjärtan i olika färger för typ 70 kronor på Accessorize (love that store) och en hårspray från Naturelle som luktar gott istället för äckligt och den är faktiskt bra. 16,50 tror jag. Haha, minishoppingdag. Älskar att köpa småsaker. Finns så billiga bra saker, hihi.

 

Nu blir sminkningen perfekt och naturlig. Wiie!

 

Jag sitter och pluggar fysik just nu, men snart ska vi åka iväg till kusinerna och äta middag där. Imorgon blir det skola igen... blä. :)

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: ja jag tycker också den borde komma nu!



Fin bild:)

2010-01-17 @ 15:12:11
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: M I K A E L A

jag skulle köpa mineralfoundation en gång... men ALLA sorter var för mörka för mig, jag är skitblek ^^ Men sen kom jag till malmö, som har typ världens största kicks. Och där fanns en för riktiga blekisar, som jag då ^^

2010-01-17 @ 18:46:43
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0