E m m a -

Helgen är mycket välkommen!!

Åh, jag vill ha sommar så man kan gå klädd i klänning. Och ha solglasögon! Härligt. Jag längtar!

 

Debbie var här, men hon åkte för typ en timme sedan. Hon hade inte träffat Abella (hennes katt från början ju) sedan februari förra året. Jag hade inte träffat henne sedan september heller, så det var kul.

 

Klimatdebatten var idag förresten, haha! Det känns så avlägset... alltså jag hade ju ingen åsikt om det som de pratade om precis. Det var typ bara USA och Saudiarabien som bråkade om olja och pengar och jag brydde mig liksom inte om det. Inte de flesta andra små länder heller, så jag undrar vad vi får för betyg nu haha.

 

I helgen blir det fysikplugg. Prov på onsdag. Kan typ ingenting om krafter, men det andra har jag någolunda koll på. Får läsa i boken igen.

 

Nu har jag typ nyss sett klart på American Pie 2. Fattar inte att jag såg den. Jag hatar såna filmer. Menmen. Har man tråkigt så har man. Nu tittar jag på "Wolf", en gammal skitfilm om en varulv. Jättedåligt gjord, haha. Man sitter och skrattar när man tittar på den. Jag och lillebror ska sova i vardagsrummet hahhaa... på madrasser på golvet. När det är för kallt för att campa utomhus får man campa inomhus istället, hahhaha! Fast jag kanske inte orkar, jag har rätt ont i magen och då är det inte så väldigt bekvämt att sova på en tunn madrass, det blir ganska hårt. HAHHAHA nu blir han varulv på filmen! Herregud, vad fult det är. Nej, det var bara feber..? Jag fattar ingenting. Jaja, nu ska jag fortsätta ha tråkigt.
Godnatt!

HHAHHAAA oh my god, nu blir han varulv! EPIC FAIL.

Kommentarer
Postat av: LIENE

Den där klänningen var riktigt fin:)

2010-01-16 @ 08:55:10
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0