E m m a -

Ritat

Titta Fanny, jag ritade av dig! :D Har haft extremt tråkigt idag. Jag menar, jag har fortfarande pyjamasen på mig? Känner mig jätteseg... åååh, varför kan inte lovet vara lite längre? Börjar på torsdag :( Jag får lite ångest nu...

Snart kommer foton från julen! :) Fast det är mest personer på de flesta så jag kan nog inte lägga upp särskilt många eftersom jag inte vet om de vill synas på min blogg...

Nu ska jag nog halvsova och lyssna på musik. Hörs senare! :)
Kram ♥

Bilden kanske inte är särskilt lik, hehee... menmen, försökt har man i alla fall!

Kommentarer
Postat av: M I K A E L A

fint :D

2010-01-05 @ 17:57:34
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0