E m m a -

NOOOO

NO WAY! Jag kom till skolan för tjugo minuter sedan bara för att upptäcka att webbdesignen är inställd! Så jag skulle ha kunnat ha sovmorgon, för min nästa lektion börjar inte förrän 10.25. Men så tänkte jag att, så länge jag är här kan jag ju plugga fysik. Men nej, för då hade jag lämnat böckerna hemma! Jahopp, nu finns det väl bara en sak att göra. Läsa Stolthet och Fördom och Zombier. Den är ju bara för bra, haha, tack mamma som köpte den! Älskar ju orginalet Stolthet och Fördom, har typ läst den tre fyra gånger, så den här är grymt rolig, haha.

De här klännigarna är ju underbara förresten! Skulle verkligen aldrig ta på mig tvåan och trean, men ettan skulle nog vara ganska fin i vitt eller svart? Eller nån annan färg som inte... är knallgul. Heh. Men nu ska jag enjoya (glömde ordet för enjoy på svenska..?) min bok ;) Ses!

Kommentarer
Postat av: Petra

segt när du kunde tagit sovmorgon ! irriterande med för den delen

2010-01-21 @ 16:03:04
URL: http://acidbanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0