E m m a -

Keep Calling My Baby

He said
Oh, Did I ever call you honey
when that name wasn't ment for you
Did you ever see me running
for a girl half as good as you

Bästa låten just nu! Lyssnar sönder den på min medeltida CD-spelare (sån där bärbar, pytteliten grej). Locket på den har nästan ramlat av, det hänger i en tejpbit, haha! Snacka om överanvänd. Försvinner ljudet på videon efter ett tag, eller är det bara jag?

Sitter just nu och ritar av Jackson Rathbone, haha. Oj! Jag kom på att det är skola imorgon. Aj då. Jag hinner inte vara uppe så länge till... Typiskt. Hoppas mamma kommer ihåg att väcka mig imorgon bitti... nu ska jag fortsätta rita. Godnatt! :)




Kommentarer
Postat av: Emma

sv: Haha, det är bra xD vi får dra ut på det så mycket som möjligt xP

2010-01-06 @ 21:34:06
URL: http://music4liife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0