E m m a -

Kayoubi


Godmorgon! (rubriken betyder tisdag)
Egentligen är jag ledig idag, men det är nationella prov i engelska B. Håller på från 8.20 till 13.55. Nu har vi just haft läsdelen och tio över tio börjar hördelen. Så nu står jag vid en dator och tittar på härliga sommarkläder och blir alldeles galen av längtan efter sommaren, haha!

Förresten, jag har ett problem... vi ska ju åka till Japan i sommar och vi hade tänkt i början av sommarlovet, men då kanske det är forskarskola ifall jag kommer med på det (inte stor chans, men ändå). Åååh, varför måste det vara samtidigt!? Jag vill inte välja! Faktiskt vill jag nästan hellre åka till Japan, men sommarforskarskolan är värsta chansen ju... fast jag vill hellre till Japan. Helt klart. Screw universitetskontakter, jag kan väl komma in på en skola ändå... eller? Naaaah, jag har beslutsångest! Hoppas man får information om det där snart. Om jag springer på Anders i korridoren kan jag väl fråga, annars mailar jag.

Nu ska jag springa iväg och stressa inför provet, hörs! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0