E m m a -

Into The Wild

Godmorgon!
Har just hoppat ut ur duschen, vi får väl se om mitt hår torkar på två timmar (brukar torka på typ tre eller fler...) så att jag inte går till öppet hus med blött hår. Hårtorken är ju borta också, haha, bara för det. Lillebror och mamma ska på öppet hus, eftersom att han ska börja gymnasiet i höst. Har sagt åt honom att gå på Emma och Katarinas biologi, haha! För jag har inga "naturlektioner" på öppethus och det är ju det han borde kolla på. Vad var det de skulle göra, söva bananflugor? Hihi, måste nästan gå dit själv. Inte för att det är möjligt, jag har ju matte.

 

Såg den här filmen igår förresten (bilder). Into The Wild. Alltså... jag tycker faktiskt att den är bättre än Twilight. Twilight är inte bra egentligen, jag gillar ju den (haha, gillar, vilken underdrift) för att jag älskar böckerna så mycket. Den här filmen är bäst. Bäst, bäst, bäst. Och Kristen Stewart är ju med i den! Haha! Hon sjunger i den också.

 

Hur som helst, den handlar om en kille som nyss gått ut High School och kommer från en rik, successful familj. Vad heter successful på svenska?? I alla fall, hans föräldrar tycker ju att han ska börja studera på Harvard Law School, men han orkar inte med det där livet, så han ger alla sina pengar för college till välgörenhet och sticker ut into the wild. I flera år. Han bara bor där ute. Bilden ovan är inte "in the wild", som man kanske ser, men där stannade han bara på sin resa. Han reser och träffar roliga människor (bland annat Tracy, som spelas av Kristen).

 

Nu ska jag äta mat, min mage säger "kurr". Hörs!

Kommentarer
Postat av: M I K A E L A

succsessful - framgångsrik? ibland får jag också järnsläpp och glömmer vad ord heter på svenska XD

2010-01-24 @ 22:47:21
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0