E m m a -

En massa text


Hejheeej!
Jag är irriterad idag. För jag skulle vilja fixa med mitt rum men jag orkar inte helt enkelt. Haha. Slöfock. Skulle ju behöva göra det när jag inte har en massa plugg...

ÅH jag har ett problem, förresten! Jag har tydligen blivit som pappa var när han var i min ålder, jag vänjer mig vid väckarklockans signal och vaknar inte av den. Så nu måste jag köpa en ny. Pappa hade en bra lösning, haha. Han hade en sån där gammal typisk väckarklocka som hoppar och ringer galet, som på Kalle Anka eller nåt, som han hade satt i en plåtburk! Så till och med han vaknade av det ljudet! Hur smart var inte det? Hahah! Ska lätt prova. Hoppas det funkar med mobilen på jobbig ring-ring-signal och vibration. Sedan är det bara att stoppa ner den i en burk. Ska se om det funkar. Men om det inte funkar är jag rätt körd, för då kommer jag för sent till första skoldagen. Hm...

Förresten, jag och pappa råkade ut för en försäljare igår (haha, han pratade en blandning av indisk-engelska och svenska. "Give me your nagel", "put this on your nagel", "is it bra?") som sålde lite roliga saker. Vi köpte nagelgrejsimojs och nåt salt man ska ha i duschen. Nagelgrejset tar bort de där "ränderna" uppepå naglarna och sedan polerar man dem så att de blir helt sjukt skinande! Ser ut som man har satt på sånt där genomskinligt lack! Håller sig kvar gör det också. 15 dagar ungefär, sa han. Fast inte på svenska då... haha. Nagelbandsolja var det också. Rekommenderas verkligen! Om man orkar dra sig iväg till stinsen och lyssna på när han pratar om mineralerna i döda havet och utsätta sina händer för lite olika hudvårdsprodukter och annat grejs.

Ojoj vilket långt inlägg, nu ska jag lägga ner. Hörs! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

2010-01-06 @ 13:24:01
URL: http://music4liife.blogg.se/
Postat av: Emma

4,2 gånger vätskans massa gånger temperatur höjningen genom antalet mol (eller det innan genom massan genom molmassan) men jag får inte så bra siffror. Jag tycker verkligen inte om den här labbrapporten :S

2010-01-06 @ 13:27:13
URL: http://music4liife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0