E m m a -

Emma goes indian?

When I was sure you'd follow through
My world was turned to blue so thin
When you'd hide your songs would die
So I'd hide yours with mine
And all my words were bound to fail
I know you won't fail
See, I can tell

Står i datasalen nu och har just skrivit klart mitt Position Paper till klimatdebatten. Naturkunskapen börjar om en halvtimme. Vad ska jag göra i en halvtimme?

Efter skolan blir det plugg. Naturkunskap. För debatten är imorgon så jag måste skriva ett stödpapper. Eftersom jag är Indien måste jag klä ut mig till en indier (heter det så?) hahaha. Ska nog bara ta nån indien-liknande top eller en färgglad sjal. Orka klä ut sig liksom, ska man gå runt i skolan och se ut som om man just kommit från inspelningen av en Bollywoodfilm? Näe, det orkar vi inte, hehe. Något enkelt får det bli.

Men nu ska jag nog hitta på någonting att sysselsätta mig med. Skriver senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0