E m m a -

10 kronor till Haiti

Godmorgon!
Nu har jag skänkt tio kronor till Haiti. Alla borde göra det. Tänkt vad mycket det skulle ge. Vi är runt nio miljoner i sverige (visst kanske inte alla har en mobiltelefon och många är väl små barn och så, men det finns ju andra länder än sverige också) och tänk om alla skulle ge en tia, då skulle vi ge 90 000 000 kronor. Fatta vad en tia ifrån tillräckligt många människor kan göra!

 

Hur som helst, nu på morgonen ska jag, Ivon och Michaela hålla tal på engelskan. Okej, alla ska göra det... Men saker är den att Michaela inte har skickat pappret till mig! Jag måste typ stå och läsa av pappret när vi håller tal, för jag har ju aldrig gått igenom det. Jag har ju ingen aning om vad det är ska säga. Haha. Men det går nog bra.

 

Sedan har jag ju fysikprovet också... tre pluggtimmar i skolan har jag kvar. Wish me luck!

 

Nu ska ja äta frukost, ses! :)

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: Kul att du tyckte det om sista bilden:D Jag blev nöjd med den bildens redigering.

kram

2010-01-20 @ 18:15:40
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0