E m m a -

Zzznark...

... Emma börjar bli trött. Man blir det av att slöa i soffan. Varför, varför, varför skulle folk prompt vara upptagna i helgen? Gah. Sånt som händer när man försöker planera sin helg på en onsdag hehe, lite sent ute. Eller så är det bara jag som inte har ett liv..?

 

Vi såg "Den där Mary" ikväll. Sjukaste filmen jag någonsin sett, seriöst... men rolig. Inte riiiktigt min humor kanske, men ändå! Den slutade dock halv tio så sedan dess har jag varit totalt uttråkad.

 

Men gud, haha, någonting hände här. Det var jättesynd om pappa (och mig för jag ville ju prata med honom, han är i USA) för mamma sa åt mig att det var min tur att prata med honom (telefon), så hon lade luren på golvet, men jag hade inte hört henne. Så efter att filmen var slut såg Nisse att telefonen fortfarande låg där på golvet och vi insåg att pappa hade fått vänta! Han var nog inte kvar i luren. Stackars pappa. Förlåt! Jag hörde faktiskt inte... :/ Lite komiskt på något sätt också, hehe....

 

Men nu ska jag krypa ner i sängen och läsa i Twilight (för typ... 10:e gången? Fast jag började vid kapitel 5, mitt favoritkapitel <3) GODNATT! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahaha vad komiskt med telefonen xD Jaaa.. men vi kan ses i veckan eller nästa helg?? ;D

2010-02-06 @ 14:19:02
URL: http://froedis.blogg.se/
Postat av: M I K A E L A

den där mary är så rolig XD

2010-02-07 @ 21:07:57
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0