E m m a -

varning för ointressant utbrott. ;)

Hej :)
Stannade i skolan och skrev fysiklabrapporten, mycket duktigt av mig, haha. Så nu har jag och Nisse tittat på några avsnitt av The Secret Life of The American Teenager och nu är det pluggdags. Fast jag pluggade lite medan jag tittade, men det gick ju sådär halvbra... Hatar naturkunskap... så skönt att det här är sista provet, sedan är kursen över. Jag lär få G i betyg. Freaking NK som förstör mitt betyg :'( Varför ska vi ens läsa det? Det är bara en kombination av Biologi, Kemi och Fysik för samhällare! Varför i hela världen ska vi som redan läser de kurserna, också gå NK??? Sedan får sammarna mycket lättare än oss? De får typ MVG allihopa medan vi får dåliga betyg. Varför? Jag blir så arg! Jag vill ju ha bra betyg? Allt vi har gjort i naturkunskapen är att upprepa det vi gjort i de andra naturämnena.

 

Okej, jag ska inte flippa ur haha :) Nu borde jag fortsätta så att jag kan visa på provet att jag inte är nån dum idiot. Hörs!

Kommentarer
Postat av: katty

hahah ja håller med! Så sjukt irriterande de där med NK! ^^

2010-02-09 @ 21:16:59
URL: http://kty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0