E m m a -

Torsdag

... and the sky could be blue, I don't mind, without you it's just waste of time... haha once again har jag Strawberry Swing på hjärnan. Igår hade jag tide is high på hjärnan. Kan det bli värre? Tror inte det. Så jag var tvungen att lyssna på lite bättre musik, haha.

 

Men nu ska jag fortsätta plugga naturkunskap. Provet är imorgon, sedan är det över! Helg! Sedan inget plugg på ett tag tror jag. Eftersom det är periodsskifte. Hehe, skönt att slippa naturkunskapen... så blir det foto och spanska istället för NK och engelska. Hörs!

Kommentarer
Postat av: M I K A E L A

sv: den är underbar!

2010-02-11 @ 16:50:08
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0