E m m a -

Spring is in the air

Idag är det vår i luften! Blev så glad så min trötthet försvann och nu är jag pigg som en lärka istället :) Sitter här och lyssnar på Kill Hannah och The Killers. Jag har verkligen spridd musiksmak jag. Jag kan nog lyssna på allt... nej, jag står inte ut med Britney Spears, Cascada, Pussy Cat Dolls och Lady GaGa och sånt där. Det är bara för äckligt. Så sjukt dålig musik. Enligt mig då :*) Eller som den där låten som Paris Hilton sjöng, den var ju helt bedrövlig.

 

Men nu ska jag se på ett avsnitt av The Secret Life of The American Teenager. Hörs! :)
Paramore - The Only Exception:

Kommentarer
Postat av: "emma"

Vilka låtar har du lyssnat på med Kill Hannah? :P

2010-02-10 @ 21:20:33
URL: http://music4liife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0