E m m a -

Ny vecka, nya tag

Hej!
Blogg.se har krånglat, därav den dåliga uppdateringen, har ju inte bloggat sedan... oj, i torsdags. Nu kom webbdesignläraren.

I helgen har jag i alla fall varit i Kista och sett Avatar (oh my god, vad den var bra!) och så har jag pluggat matte till provet som var i morse. Det gick bra tror jag, men mvg frågorna var svåra. Haha, inte så konstigt kanske.

Fick resultatet från fysikprovet idag också. Jag hade tre poäng ifrån Mvg, mycket irriterande.

Hade i alla fall håltimme efter provet så jag åkte till centrum och fyndade lite på accessorize. Nu ska jag fixa lite med hemsidan, så jag kan hålla mitt mvg i webbdesign :) Hörs!

Oh, förresten! Avatar var sjukt bra ju! Eller... handlingen var väl lite klyschig men den var ju otroligt häftigt gjord med miljöerna och man måste ju bara älska utseendet på Na'vi-"människorna", eller i alla fall Neytiri. Bara för att jag älskar flätor och dreadlocks och sånt, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0