E m m a -

Mr. Brightside

Jealousy
Turning saints into the sea
Swimming through sick lullabies
Choking on your alibis
But it's just the price I pay
Destiny is calling me
Open up my eager eyes
'Cause I'm Mr. Brightside

Snart ska jag dra mig iväg till Sollentuna Centrum och försöka hitta en foundationborste och lämna in filmerna (inte glömma, inte glömma). Blir så irriterad på min dumma mage, varför måste det ta så lång tid innan Alindrin verkar?

Känns faktiskt som om det är söndag idag... men det är det ju inte! Hihi. Blir inget melodifestivalen för vår del, det är bara så patetiskt dåligt. Det blir ju bara sämre och sämre, förut brukade jag älska melodifestivalen! Då gick jag visserligen i femman, sexan. Men ändå ;)

Hörs! :)

Varför finns varken The Lurkers, Generation X eller The Real Kids på letssingit.com? Fail sida.


Kommentarer
Postat av: M I K A E L A

agree, melodifestivalen är dååålig ^^ jag startade en grupp på fejjan som heter "vi som hatar melodifestivalen men kollar på den ändå" XD

2010-02-13 @ 17:25:26
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0