E m m a -

Kunde gått hem 10.10 istället för 13.40!

Ååh! Jag hade ju naturkunskap i morse, sedan håltimme, sedan lunch, sedan fysik, sedan matte. Sedan, klockan tre, skulle jag gå hem. Väntade genom håltimmen och lunchen bara för att få reda på att fysiken var inställd. Sedan väntade jag en timme till bara för att få reda på att matten också var inställd! Jag kunde ha gått hem efter första lektionen! Blev så irriterad, haha!

Meeeen, der är fredag och jag är glad som en... en... äh, någonting. Nästan inget plugg i helgen! Om typ... två timmar eller lite mer kanske, ska jag träffa Sofia, sedan klockan åtta ska Anna komma hit så ska hon sova över. Filmkväll blir det. Kul kul. Men nu ska jag läsa bloggar. Hörs senare!

Åååååh Abella äter upp alla blommor vi har i huset! Hon tuggar på allt, allt, allt och hon slutar inte om man inte rusar upp och väser åt henne eller någonting! Haha... underliga katt.


Uppdatering:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ. För ett tag sedan bet ju abella av sladden på mina hörlurar. Hittade ett par till. Blev glad. NU HAR HON BITIT SÖNDER DEM OCKSÅ!!!!! AAAH JAG FÅR PANIK. Från och med nu kallar vi henne inte Abella. Nu får det bli Keberu no Hitogoroshi. Det betyder sladd
mördare på japanska. I alla fall direktöversatt. Finns säkert ett bättre sätt att säga det. (som om sladdmördare ens är ett ord....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0