E m m a -

Filmkväll

'Cause I'm just one of those ghosts
Travelin' endlessly
Don't need no roads
In fact, they follow me
And we just go in circles


Hejhej! Lyckades nyss zooma ut på datorn på nåt sätt... hm... jaja! I alla fall, nu har jag och Anna sett två filmer. Den första vi såg var Barnhemmet, sedan såg vi Den andra systern Boleyn. Sjukt sorglig och deprimerande film. Barnhemmet var väldigt bra. Nu sitter vi här och lyssnar på Taylor Swift. Älskar Taylor Swift, hon är en sjukt rolig och charmig person. Man måste bara se hennes videobloggar, haha!

Imorgon får jag inte glömma lämna in filmerna (glömmer alltid, sist vi hyrde lämnade jag in dem en vecka för sent och fick betala 200 kronor...). Sedan ska jag skriva lite på naturkunskapen tror jag, eller rita titreringskurvor. Inte så mycket läxor i helgen i alla fall, skönt. Men nu ska jag leta upp en rolig Taylor Swift video att visa för Anna. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0