E m m a -

Dieciseis de Febrero

... säger man ens så? Jag måste verkligen repetera spanska innan Spanska 4 börjar nästa vecka, hehe. Jag kom nyss på vad "men" heter. Jag tror att det är "pero". Eller? Hmm... Tengo que estudiar español, pero no quiero. Haha herregud vad jag är dålig på spanska just nu. Föredrar japanska.

Spanska wa tsumaranai desu. Iie, demo tanoshii ja nai.
(Undrar om det där blev rätt). Jo, Spanska är visst kul. Ibland. :)

Här är mitt schema för nästa period. Mycket nöjd. Fast jag kunde ju haft någon sovmorgon... men nejnej, schemaläggarna verkar ogilla mig (inte för att de känner mig). Spanska wa tsumaranai desu. Iie, demo tanosii ja nai. (Undrar om det där blev rätt).

Fysik A fortsätter
Kemi B fortsätter
Matte D fortsätter
Foto A börjar
Spanska 4 börjar.


Rolig period känner jag på mig. Men man vet ju aldrig. Kan ju få dåliga lärare.
Hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0