E m m a -

Busy weekend

Godmorgon! Även om det är mitt på dagen... Igår städade jag som en liten galning på mitt rum och lyckades röja ut ungefär halva min garderob. Så nu är det väldigt organiserat där inne. Hm... inte visste jag att det fanns så många kläder som jag inte använde. Nu får kusinerna lite, om de vill ha, haha. I alla fall Magda och Agnes, för de andra passar nog inte i mina gamla kläder än. Känns lite tråkigt att jag inte får ärva några kläder eftersom jag är äldst, haha. Det är kul att ärva kläder ^^ Men å andra sidan får jag köpa nya istället...

 

Jag längtar så otroligt mycket till sommaren. Japan, Japan, Japaaaan!!! Kommer bli bäst! Fast jag kom på att det är en hel period av skolan kvar... Hur många veckor är det? Avslutningen är den 3:e Juni... idag är det den 8:e Februari (varför känner jag igen det datumet..?)... det betyder att det är fyra månader minus fem dagar kvar till sommarlovet! BARA ATT HÅLLA UT! Haha... fast vecka 8 börjar ju min fotokurs och jag blir av med naturkunskapen och webbdesignen... Skönt!
Nu ska jag skriva på labbrapporten! Hörs. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0