E m m a -

Bloggtorka...

... håll ut! Haha. Jag har inte så mycket att skriva om just nu, bloggtorka helt enkelt. Men det kommer nog snart! Hahhaa när jag får en laptop kommer jag blogga som en galning för då kan det här faktiskt bli en fotoblogg på riktigt! Jag orkar ju inte sätta på min stationära dator som är seg som få bara för att lägga in en eller två bilder som jag tog under dagen. Det tar liksom en halvtimme eller mer ibland. Att lägga in två bilder. Det är lite irriterande...

 

Ja ja, hur som helst, jag har sovmorgon idag! Börjar 12:40 så jag ska gå härifrån 12. Blir lunch hemma.

 

Den här laptopen har jag tittat på, men jag vet inte hur bra den är. Har läst recensioner, det enda dåliga verkar vara att batteriet inte håller över 3 timmar, men det stör ju inte mig eftersom jag bara kommer använda den där jag kan ha en laddare i den. Dell Studio 15 heter den.

Kommentarer
Postat av: M I K A E L A

sv: det är ett program till datorn, typ som photoshop, fast man kan lixom rita. Och allt är i vektorgrafik, alltså att man kan förstora upp bilden hur mycket som helst utan att den blir pixlig :)

2010-02-05 @ 17:48:47
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0