E m m a -

Jullov!

Gud vad skönt det är med en varm dusch när det är svinkallt ute..! Jag blev fast när jag tvättade händerna, skulle egentligen gå ner i källaren och städa gästrummet inför farmor och farfars ankomst, men så kände jag hur varmt vattnet var och var bara tvungen att ta en dusch, haha.


Städade lite i alla fall, sedan blev det lite för mycket. Jag är inget fan av källare. Ganska fånigt egentligen, men jag känner mig så iakttagen i våran källare. När jag var liten hade jag en tomteklänning jag satte på mig för att våga gå upp på övervåningen i vårat gamla radhus själv. Synd att den inte passar längre :P


Lite kul att snubben som publicerat den där texten jag citerade i mitt förra inlägg, tog bort hela grejen efter att jag kommenterat "Varför ska man bryta nacken på en skäggig person?". Jag var bara tvungen att påpeka det... Även om jag aldrig har pratat med honom förut, han är bara från min gamla skola.


Sitter och tittar igenom tider för att ta provet för Cambridge Certificate in Advanced English (CAE). Det får bli den 15:e Juni. Kan vara bra att ha ett sånt om man har tänkt plugga utomlands, vilket jag verkligen vill göra. Den 10:e Juni tar jag studenten... det känns liiiite overkligt måste jag medge. Jag känner mig inte riktigt så stor än, haha.


Nu ska jag nog skriva min engelskauppgift.
~ ♥
Några fåglar jag fotade i London. Tyckte de var så söta. [Waterloo Bridge]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0